سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتیجه انتخابات کردستان تایید شد

نتیجه انتخابات از سوی شورای نگهبان در سه حوزه انتخابیه از مجموع پنج حوزه انتخابیه استان کردستان تایید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال ، رییس ستاد انتخابات کردستان اظهار داشت: شورای نگهبان روز گذشته صحت برگزاری انتخابات را در حوزه‌های مختلف اعلام کرد که در میان انها حوزه انتخابیه قروه و دهگلان، سقز و بانه و بیجار در استان کردستان نیز وجود داشت.

او اضافه کرد: شورای نگهبان تاکنون در خصوص وضعیت حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران و حوزه مریوان و سروآباد اظهار نظری نکرده و بررسی نتیجه انتخابات در آنها نیز در حال طی فرآیند های رایج قانونی است.

با مراجعه به نسبت آرای صحیح و درصد آرای منتخبان حوزه انتخابیه بهزاد رحیمی منتخب حوزه انتخابیه سقز و بانه با کسب ۴۱.۲ درصد شامل ۳۴ هزار و ۴۳۹ رای از ۸۳ هزار و ۵۱۳ رای صحیح، پرویز اوسطی با کسب ۲۵.۷ درصد شامل ۱۷ هزار و ۱۶۹ رای از ۶۷ هزار و ۵۹ رای صحیح حوزه انتخابیه قروه و دهگلان به مجلس یازدهم راه یافته اند.

سید مهدی فرشادان نیز با کسب ۲۸ درصد شامل ۳۵ هزار و ۷۱۶ رای از ۱۲۷ هزار و ۸۳۸ رای صحیح و محسن فتحی با کسب ۲۵.۵ درصد شامل ۳۲ هزار و ۵۱۸ رای از ۱۲۷ هزار و ۸۳۸ رای صحیح از حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره کامیاران و شیوا قاسمی پور با کسب ۲۲.۶ درصد شامل هشت هزار و ۵۲۸ رای از ۳۷ هزار و ۷۵۱ رای صحیح در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد در این دوره از انتخابات پیروز شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.