سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز توسعه کسب و کار‌های کوچک و خرد کرمانشاه

مرکز توسعه کسب و کار‌های کوچک و خرد کرمانشاه باحضور معاون اقتصادی استانداری و مدیران حوزه اقتصادی استان، در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیامک آزادی مدیر مرکز توسعه کسب و کار‌های کوچک و خرد کرمانشاه وظیفه اصلی این مرکز را توجه به اولویت‌ها و مزیت‌های استان در حوزه کسب و کار‌های کوچک و خرد عنوان کرد و گفت : طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته، توجه به مزیت‌ها را تنها منحصر به یک حوزه نخواهیم کرد، بلکه حوزه‌های مختلف مانند صنعت، کشاورزی و خدمات را مورد توجه قرار می‌دهیم.

او بابیان اینکه این مرکز متولی برنامه ریزی برای توسعه کسب و کار‌های کوچک و خرد در استان است، گفت : پس از شناسایی اولویت‌ها و پتانسیل‌های استان درحوزه‌های مختلف، در گام بعدی با یک رویکرد شبکه‌ای برنامه توسعه هرکدام از این حوزه‌ها را تدوین می‌کنیم.

مدیر مرکز توسعه کسب و کار‌های کوچک و خرد کرمانشاه گفت: همچنین در زیرمجموعه این برنامه توسعه‌ای، برای هرکدام از رسته‌های شناسایی شده، سطوح مختلفی را تعریف خواهیم کرد.

او افزود: پس از انجام مقدماتی مانند شناسایی رسته‌ها وسطح بندی آنها، اقدام به ثبت نام از متقاضیان ایجاد کسب و کار دراین رسته‌ها خواهیم کرد و در گام بعدی پس از اهلیت سنجی متقاضیان آن‌ها را به پیشرانان و راهبران رسته‌ها وصل می‌کنیم تا شاهد ایجاد کسب و کار‌های پایداری باشیم.

او به تجربه دو ساله جهاددانشگاهی کرمانشاه در حوزه توسعه مشاغل بویژه مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از این تجربه بتوانیم راهبری و دیده‌بانی توسعه کسب و کار‌های کوچک و خرد را در استان در این مرکز به‌خوبی اجرایی کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.