سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۳ زندانی جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک خیران

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که ۶۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۵۴۷ ریال برای آزادی آنان موردنیاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جشن‌های گلریزان سال ۹۸ در سیستان و بلوچستان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ۴۲ مورد افزایش یافته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۸ درصد رشد داشته است.

او  گفت: همچنین همایش گلریزان شهرستان زهک در سالجاری نخستین همایش در سطح کشور اعلام شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: این ستاد در استان با ۴۲ جشن گلریزان رتبه سوم از نظر تعداد همایش‌های گلریزان در کشور را به خود اختصاص داده است.

او  بیان کرد: میزان مبلغ تعهد خیران سیستان و بلوچستان در سالجاری ۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان و میزان مبلغ نقدی یک میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان است.

سجادی ادامه داد: در سال ۹۸ تعداد ۹۶ زندانی مرد از سطح زندان‌های سیستان و بلوچستان آزاد شدند که هشت نفر محکوم دیه، ۲۵ نفر مالی و ۶۳ نفر مهریه و نفقه بودند.

او خاطرنشان کرد: هم‌اینک ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های سراسر سیستان و بلوچستان تحمل حبس می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد یک‌نفر به جرم تصادف، ۳۳ نفر مهریه و نفقه و ۲۹ نفر به جرم محکومیت مالی در حبس هستند.

او افزود: مردم می‌توانند با واریز کمک‌های خود به شماره حساب‌های ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت، شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت و شماره کارت بانک رفاه کارگران ۳۱۲۳۵۵۵۴ به نام ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در کار خداپسندانه آزادی زندانیان جرایم غیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.