سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دردسر‌های کابل دزدی در گلستان؛

فوت یک سارق در علی آباد کتول/دستگیری یک سارق با ۵۸ فقره سرقت کابل در گنبدکاووس

در پی افزایش سرقت کابل برق در شهر‌های مختلف استان، نیروی انتظامی گلستان از فوت یک سارق کابل و دستگیری یک سارق حرفه‌ای دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ الیاس تازیکه، فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول از جان باختن سارق حین سرقت کابل برق فشار قوی در این شهرستان خبر داد.

او افزود: برابر تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد برق گرفتگی در زمین‌های کشاورزی یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام و با حضور در محل شاهد جسد بی جان فردی در کنار تیر برق فشار قوی شدند که بر زمین افتاده است.

تازیکه گفت: در بررسی‌های اولیه ماموران نشان از این بوده که سارق با یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ فاقد پلاک با مراجعه به زمین‌های کشاورزی اطراف یکی از روستا‌های بخش کمالان این شهرستان، قصد سرقت کابل ستون‌های برق را داشته که دچار برق گرفتگی شده و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی علی آباد ادامه داد: در این راستا پروند تشکیل و طی هماهنگی قضائی جسد متوفی برای بررسی بیشتر به سردخانه بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ تازیکه در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد و افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سردار روح الامین قاسمی، فرمانده انتظامی گلستان هم از دستگیری سارق کابل برق با ۵۸ فقره سرقت در گنبدکاووس خبر داد.

سردار قاسمی گفت: در پی سرقت چندین فقره کابل برق و قطعی روشنایی برق برخی محلات گنبد، دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان گنبد کاووس با انجام تحقیقات فشرده اطلاعاتی و محیطی موفق به پیدا کردن مخفی گاه این سارق حرفه‌ای شدند و توانستند با هماهنگی با مراجع قضایی متهم را در یک عملیات موفق دستگیر کنند.

سردار قاسمی گفت: این سارق در ابتدای دستگیری منکر هرگونه سرقت شد، اما در تحقیقات تکمیلی و پس از مواجه شدن با مدارک به ۵۸ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان گنبدکاووس و روستا‌های اطراف آن اعتراف کرد.

او ادامه داد: در نهایت متهم با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
 
انتهای پیام / ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.