سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونی: منچستر یونایتد در قلب من است، اما باید ببریم

کاپیتان تیم فوتبال دربی کانتی درباره تقابل با تیم سابقش در جام حذفی، ابراز امیدواری کرد دربی کانتی بازی را ببرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس، تیم‌های دربی کانتی و منچستر یونایتد فردا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. وین رونی بازیکن پیشین منچستر یونایتد که برترین گلزن تاریخ این تیم نیز هست، فردا با پیراهن دربی کانتی به مصاف تیم سابقش می‌رود.  

در آستانه بازی ۲ تیم و تقابل وین رونی با تیم سابقش، او تاکید کرده همیشه منچستر یونایتد را دوست دارد، اما او و هم تیمی هایش در تیم دربی کانتی قصد دارند در جام حذفی شگفتی ساز شوند.


بیشتر بخوانید: اسکولز: دیگر کسی درباره پوگبا حرف نمی‌زند


رونی ۳۴ ساله از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ در ۵۵۹ بازی برای منچستر یونایتد به میدان رفت و موفق شد ۲۵۳ گل به ثمر برساند. سرانجام رونی پس از پایان فصل ۲۰۱۷- ۲۰۱۶ اولدترافورد را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۷ میلیون پوند به اورتون پیوست. اکنون کاپیتان دربی کانتی پس از فصل ۲۰۱۷ که ۲ بار با پیراهن اورتون به مصاف منچستر یونایتد رفته بود و در هر ۲ بازی عایدی جز شکست نداشت، بار دیگر فرصت بازی مقابل تیم سابقش را به دست آورده است.  

رونی درباره تقابل با منچستر یونایتد گفت: بازی مقابل تیم سابقم، برای من یک بازی بزرگ است. زمانی که در اورتون بودم هم برابر منچستر یونایتد بازی کردم. بازی کردن برابر تیم سابق حس غریب و ناآشنایی دارد. به ویژه وقتی که برای مدتی طولانی در آن تیم بازی کرده باشید. منچستر یونایتد را دوست دارم و امیدوارم در تمام بازی‌ها برنده باشد، اما برای ۹۰ دقیقه پیش رو دوست دارم تیم ما برنده شود.  

کاپیتان دربی کانتی در ادامه گفت: وقتی بازیکن منچستر یونایتد بودم، در جام حذفی برابر دربی کانتی بازی کردم، اما آن زمان درکی از هواداران این تیم و کار کردن در اینجا نداشتم.


بیشتر بخوانید: ۴ انتقال رویایی برای منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی


او افزود: ما به عنوان بازیکن موظف هستیم به زمین برویم و تمام تلاشمان را بکنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. بازی با منچستر یونایتد یک چالش بزرگ برای ما است و باید به مصاف یک تیم بسیار قدرتمند برویم.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.