سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

صدور ۱۳۵ موافقت اصولی طی دو سال گذشته در اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از صدور ۱۳۵ موافقت اصولی طی دو سال گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: از این تعداد ۷۰ موافقت اصولی در سال گذشته و ۶۵ مورد دیگر نیز امسال صادر شده است.

او افزود: حجم سرمایه گذاری این مجوز‌ها رقمی نزدیک به ۱۳ هزار میلیارد ریال است که تحقق آن می‌تواند تاثیر بسزایی در اقتصاد گردشگری استان اردبیل داشته باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اشتغال پیش بینی شده برای این میزان بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر است که امیدواریم هرچه سریع‌تر محقق شود.

فلاحی افزود: از تعداد ۱۳۵ مورد موافق اصولی صادر شده در ۲ سال گذشته حدود ۴۰ مورد در مناطق نمونه گردشگری و نزدیک به ۱۰ مورد آن نیز در روستای هدف گردشگری است که باعث توسعه هرچه بیشتر این مناطق در استان اردبیل خواهد بود.

او با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در مقطع زمانی فعلی، گفت: جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی در دو سال گذشته بود که با کاهش بروکراسی اداری به این مهم دست یافتیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.