سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف داروی کرونا تکذیب شد

در روزهای گذشته خبری مبنی بر تولید داروی بیماری کرونا در شبکه‌های مجازی منتشر شد که این خبر از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت تکذیب شد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با افزایش تب بیماری کرونا در کشور، شیادان و متقلبان از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جان و مال مردم کم نگذاشته‌اند.

پس از احتکار ماسک و مواد ضد عفونی کننده، اینبار سودجویان از حربه جدیدی استفاده کرده‌اند و با انتشار خبری مبنی بر تولید داروی درمان بیماری کرونا به این اقدامات خود چهره جدیدی داند. اما این دارو‌ها تقلبی و فاقد هرگونه اثر علمی برای بیماری کرونا است و مورد تایید هیچ نهاد علمی در کشور نیست.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هماهنگی سازمان غذا و دارو، کشف هر گونه داروی ضد کرونا تا این لحظه را قویا رد می‌کنند و پس از برگزاری جلسات فشرده کارشناسی، شایعات منتشر شده در فضای مجازی با عنوان اسپری و داروی گیاهی و هر گونه شایعه دیگر در خصوص واکسن‌های ضد کرونا را کذب محض و صرفا سودجویی شیادان می‌داند.

مراتب برای مجازات خاطیان به نهاد‌های ذی‌ربط اعلام خواهد شد و از مردم نیز درخواست می‌شود که اخبار را فقط از مراجع ذی صلاح دنبال کنند. بدینوسیله به اطلاع مردم می‌رساند که سربازان کشور در عرصه علمی، دوشادوش فعالان حوزه پزشکی و سلامت، تمام توان و تمرکز خود را برای تامین نیاز‌های علمی مربوط به این بیماری به کار گرفته‌اند و هر گونه پیشرفتی در این خصوص، فورا از طریق مراجع رسمی به اطلاع مردم شریف و قهرمان ایران خواهد رسید.

پایان پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.