سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری انتخابات سه شنبه بزرگ در آمریکا بدون ترس از کرونا!

مردم آمریکا در حالی روز گذشته در مراکز رای گیری حاضر شدند که ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر را در این کشور آلوده کرده و ۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از لس آنجلس تایمز، انتخابات «سه شنبه بزرگ» شب گذشه همزمان در مراکز رای گیری ۱۴ ایالت آمریکا و منطقه خودگردان ساموآی آمریکا برگزار شد. رای دهندگان آمریکایی برای انتخاب نامزد دموکرات در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات شرکت کردند.

در همین حال، روزنامه لس آنجلس تایمز یک گزارش میدانی از مراکز رای گیری در برخی از ایالت‌های آمریکا منتشر کرد. در یکی از این مراکز رای دهندگان بدون هیچ بیمی از احتمال انتشار ویروس کرونا، بدون ماسک در صفوف ایستاده بودند. همچنین گروهی از جوانان در حالی که جعبه‌های پیتزا در دست داشتند از رای دهندگان پذیرایی می‌کردند.

بر اساس گزارش روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال تاکنون ۱۰۶ تن در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ایالت واشنگتن کانون اصلی شیوع این ویروس است. همچنین کرونا در آمریکا تاکنون جان ۹ تن را گرفته است.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور محدودیتی برای سفر‌های داخلی وضع نخواهد کرد و تنها سفر به کشور‌هایی مانند ایتالیا، کره جنوبی، ژاپن که شیوع این ویروس در آن‌ها بالا گزارش شده است محدود خواهد شد.

ویروس کرونا برای نخستین بار در شهر ووهان چین مشاهده شد. چین با اعلام اینکه توانسته است رشد سریع این ویروس را متوقف کند، ولی با اختلاف فاحشی نسبت به سایر نقاط جهان و با بیش از ۸۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا، همچنان با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.