سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

نقشی در چینش هیات های ورزشی نداریم

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: متاسفانه در هیاتهای ورزشی گاهی شائبه پیش می‌آید که مدیرکل آن را میچیند که این مسئله کاملا اشتباه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سلطان حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: متاسفانه در هیئت‌های ورزشی گاهی شائبه پیش می‌آید که مدیرکل آن را میچیند، اما خب این هیئت کمترین حاشیه را دارد. این مسئله که هیئت‌ها توسط ما چیده می‌شود کاملا اشتباه است و در هیئت کاراته هم این مسئله مطرح است.

او افزود: از آقای فیاض تشکر میکنم که بدون دریافت منابع مالی مثل یک انسان خیر در خدمت هیئت بوده و اگر افتخارات را در هیئت نابینایان میبینیم حاصل تلاش این عزیزان بوده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: اسم اداره ما ورزش و جوانان است و بسیار خوشحالیم که اگر ما در ورزش قهرمانی اول کشور می‌شویم حاصل کسب چهار هزار مدالی است که در سال گذشته کسب کرده ایم.

سلطان حسینی افزود:در حوزه همگانی و روستایی و بانوان استان اصفهان اول شده و این مسائل نشان دهنده توانایی‌های ورزشکاران و شرایط خوب مدیریتی اصفهان است.

او بیان کرد: امسال باشگاه سپاهان با رایزنی‌ها قرار است حمایت‌های خود را از این حوزه ادامه دهد و این حاصل اجماع همه کاربلد‌ها در این حوزه است که بهترین‌ها دور هم جمع می‌شوند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در سال گذشته حمایت بیش از چهل پنجاه میلیون تومان نبوده است، اما خوشبختانه با زحمات فیاض موفق به رقم زدن اتفاقات بسیار خوبی بودیم.
 
سلطان حسینی گفت: از خانم فرشاد خواهش میکنم از ظرفیتی که دوستانی مثل آقای فیاض دارند استفاده کنید و از زحمت کشان این عرصه بهره ببرید. چراکه وقتی من زحمات این عزیزان را میبینم خستگی از تن من در می‌رود.

او تاکید کرد: اینکه آقای خواجو هم رای نیاورده اند نشانه عدم صلاحیت ایشان نیست و صرف حضور ایشان در مجمع نشان دهنده صلاحیت شماست. امیدوارم با همدلی در طی چهارسال آینده اتفاقات خوبی در هیئت نابینایان بیافتد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: همین که یک نابینا از خانه بیرون بیاید و ورزش کند و عضوی فعال در جامعه باشد برای ما کافی است و مثل این است که قهرمان المپیک شده باشیم.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.