سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در همدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: ۳۰ واحد آمادگی خود را برای دوخت ماسک اعلام کردند که در صورت تایید علوم پزشکی و ارائه مجوز لازم برای توزیع این ماسک‌ها در تجهیزات پزشکی، می‌توان ماسک مورد نیاز استان را تامین کرد.

او افزود: شماری از این واحد‌ها در حال تولید ماسک برای بخش‌های صنعتی، کلوچه پذیری و دیگر واحد‌های صنعتی بوده و کیفیت تولیدات آن‌ها از ماسک‌های دارای یک برگ موجود در بازار بسیار بهتر است چرا که سه و پنج لایه بوده و یک لایه آن دارای مواد جاذب ویروس است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: هم اینک روزانه ۱۲ هزار ماسک توسط ۶ واحد تولید می‌شود که از روز گذشته با تاکید علوم پزشکی به استریل بودن ماسک‌ها نتوانستیم مجوز لازم برای تولید ماسک به واحد‌های جدید بدهیم.

متین بیان کرد: مواد شوینده غیرالکلی به هر میزان که تقاضا موجود باشد در استان می‌توان تولید کرد و هم اینک نیاز مواد شوینده استان‌های لرستان و کرمانشاه توسط واحد‌های صنعتی همدان تامین می‌شود.

طبق گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا ۱۲ اسفند، حدود هفت هزار و ۸۰۲ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از چهار هزار و ۳۱۲ تن از آن‌ها تست گرفته شده و یک هزار و ۵۰۱ نفر مورد مثبت کرونا اعلام شدند همچنین ۶۶ فوتی و ۲۹۱ بهبود یافته به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.