سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الکترونیکی به جشن نیکوکاری کمک کنید

جشن نیکوکاری امروز مانند سال‌های گذشته در حالی آغاز شده که برای پیشگیری از کرونا کمک‌ها قرار است الکترونیکی پرداخت شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: امسال نیز مانند سال‌های پیش از امروز (چهاردهم اسفند) جشن نیکوکاری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» آغاز شده است اما برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مانند قبل، پایگاه در شهرها و روستاها نداریم و مردم می‌توانند به صورت الکترونیکی کمک‌های خود را پرداخت کنند یا به مراکز نیکوکاری که در مسجد‌ها و محلات هستند تحویل دهند.

احمد لطفی افزود: نیکوکاران می‌توانند برای پرداخت سریع و آسان کمک‌های خود از طریق شماره گیری کد #۰۷۷*۱*۷۷ ۸۸* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند.

او با اشاره به تلاش برای تأمین بسته ارزاق شب عید مددجویان افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت بسته ارزاق شب عید تا سقف ۳۰۰ هزار تومان تهیه کنیم که برای این کار نیازمند مشارکت مردم نیکوکار هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر، نقش خیران را به عنوان سفیران نیکوکاری در ترویج فرهنگ انفاق و احسان مهم عنوان کرد و ادامه داد: با گسترش و نهادینه‌شدن احسان و نیکوکاری در بین مردم می‌توان شاهد کاهش مشکلات زندگی نیازمندان باشیم.

 نیکوکاران هم استانی پارسال حدود ۹ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.