سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم آمریکا به دنبال تغییر هستند

نظرسنجی شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز آمریکا نشان می‌دهد بیشتر مردم این کشور خواهان رئیس‌جمهوری هستند که بتواند تغییر لازم را به وجود بیاورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز با ادامه رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گزارش داد در یک نظرسنجی از رای دهندگان سوال شد که کدام یک از ۴ ویژگی زیر در نامزد‌های حاضر در رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها برای‌شان مهمتر است.

۳۸ ٪ اعلام کردند به نامزدی رای می‌دهند که بتواند تغییر لازم را به وجود بیاورد

۳۱ ٪ گفتند نامزدی که بتواند کشور را متحد کند

۱۸ ٪ از سوال‌شوندگان اظهار داشتند به افردی مثل من اهمیت بدهد

۸ ٪ هم مبارز بودن را به عنوان ویژگی نامزدی مورد نظر خود بیان کردند


بیشتر بخوانید: آغاز انتخابات درون حزبی «سه‌شنبه بزرگ» آمریکا

پیشتازی سندرز و بایدن در رقابت‌های درون حزبی انتخابات آمریکا


در حالی که رای‌گیری برای انتخاب نامزد نهایی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا همچنان ادامه دارد شبکه‌های تلویزونی ان‌بی‌سی و سی‌بی‌اس آمریکا نیز پیش‌بینی کرده اند احتمالا جو بایدن، نامزد دموکرات این انتخابات در رای‌گیری ایالت ویرجینیا به پیروزی خواهد رسید.

این دو شبکه همچنین پیش‌بینی کردند که برنی سندرز، دیگر نامزد انتخابات سناتور ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا نیز در این ایالت پیروز خواهد شد.

این در حالی است که بر اساس پیش‌بینی رسانه‌های آمریکایی احتمالا مایک بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک و نامزد انتخابات این کشور در رقابت درون حزبی دموکرات‌ها در قلمرو جزایر ساموآی آمریکا به پیروزی خواهد رسید.

بلومبرگ نامزد ثروتمند انتخابات آمریکاست که برای تبلیغات انتخاباتی هزینه‌های بسیاری کرده است. او اعلام کرده است حاضر است تمام ثروتش را برای شکست ترامپ در انتخابات آمریکا هزینه کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.