سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین نیاز داروخانه‌های خراسان رضوی به ماسک سه لایه و دستکش

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: نیاز داروخانه‌های استان به ماسک سه لایه و دستکش پلاستیکی برای پیشگیری از شیوع کرونا تامین شده و توزیع آن از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه سومین نشست کمیته اقتصادی تامین، توزیع و نظارت بر بازار ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا، گفت: برای تامین دستکش پلاستیکی مورد نیاز طی مذاکره با یکی از تامین‌کنندگان عمده این کالا در استان، از فردا یک هزار دستکش با قیمت مصوب برای توزیع بین مردم در اختیار هر یک از داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: اولویت تامین ملزومات پیشگیری و مقابله با کرونا، دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی زیرپوشش آن‌ها در استان هستند که به همین منظور طی دو روز قبل، ۵۰ هزار ماسک سه لایه تامین و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین روزانه ۸۰ هزار ماسک سه لایه در استان،گفت: ۸۰ درصد از ماسک‌های سه لایه تامین شده در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و ۲۰ درصد در اختیار داروخانه‌ها و مراکز عرضه قرار می‌گیرد.
 
رسولیان افزود: اولویت تامین ملزومات پیشگیری و مقابله با کرونا، دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی زیرپوشش آن‌ها در استان هستند که در این راستا طی دیروز و امروز ۵۰ هزار ماسک سه لایه تامین و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار گرفت.

او با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین روزانه ۸۰ هزار ماسک سه لایه در استان، تصریح کرد: ۸۰ درصد از ماسک‌های سه لایه تامین شده در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و ۲۰ درصد در اختیار داروخانه‌ها و مراکز عرضه قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون ۴۸ تب‌سنج دیجیتال برای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و بخش‌های مختلف مرتبط با آن از طریق کمیته اقتصادی تامین، توزیع و نظارت بر بازار ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا تامین شده است.

انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.