سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ورود خودرو‌ها با پلاک شهر‌های درگیر کرونا به بندرانزلی

در جلسه شورای سلامت انزلی لزوم بکارگیری کارکنان ادارات به صورت شیفتی و ممنوعیت ورود خودرو‌ها با پلاک استان‌ها و شهر‌های درگیر با ویروس کرونا به بندر انزلی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حیدری آزاد فرماندار بندر انزلی  در جلسه فوق العاده شورای سلامت گفت: برای پشتیبانی نیرو‌های فعال در زمینه مقابله با گسترش ویروس کرونا به ویژه در حوزه سلامت و همچنین تأمین ماسک و مواد ضدعفونی کننده حضور خیرین ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت ماندن شهروندان در منزل و عدم خروج بی مورد از منزل در راستای کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان انزلی، افزود: رؤسای ادارات ملزم هستند تا یک سوم از نیرو‌های خود را به کار گیرند و با مرخصی کارمندانی که به لحاظ سلامتی مشکل دارند موافقت کنند.

حیدری آزاد با تاکید بر اینکه مردم از مراجعات غیرضروری به ادارات و اماکن شلوغ پرهیز کنند، گفت: کلیه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه تا اطلاع ثانوی در بندر انزلی تعطیل اعلام شده و در صورت تخلف، با واحد صنفی متخلف به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار بندر انزلی همچنین تاکید کرد: برابر مصوبات شورای تأمین و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان انزلی، فرمانده نیروی انتظامی مکلف شد از ورود کلیه خودرو‌ها با پلاک شهرستان‌ها و استان‌های درگیر با ویروس کرونا به بندر انزلی جلوگیری کند.

حیدری آزاد ادامه داد: با توجه به کمبود خون در بیمارستان و نیاز مبرم به گروه‌های خونی مختلف در بندر انزلی، پایگاه انتقال خون شهرستان مکلف است علاوه بر ضدعفونی کردن تأسیسات اداری خود و همچنین واحد سیار انتقال خون، با اطلاع رسانی به شهروندان نسبت به دریافت خون از شهروندان بندر انزلی اقدام و از شهروندان نیز تقاضا می‌شود در کمک رسانی به همنوعان خود همراه کادر بهداشت و درمان شهرستان باشند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.