سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا مانع حضور ملی پوشان در اردو شد

عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران گفت: ترس از ابتلا به بیماری کرونا باعث شده تا اکثر بازیکنان دعوت شده تصمیم بگیرند در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مسعود ژولیده  بااشاره به دعوتش به اردوی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ ایتالیا، گفت: طبق اعلام فدراسیون اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال هفت نفره قرار است از ۱۳ تا ۱۸ اسفند با حضور ۳۰ ملی پوش برگزار شود.

او بیان کرد: هرچند بنا به گفته مسئولین فدراسیون، کمپ تیم ملی و محل اسکان ورزشکاران کاملا ضدعفونی شده، اما من به همراه اکثر بازیکنان دعوت شده تصمیم گرفته‌ایم تا در این اردو حضور پیدا نکنیم براساس اطلاعی که از بازیکنان دعوت شده از استان‌های دیگر هم دارم، نزدیک به ۲۰ نفر از آن‌ها به دلیل ترس از ابتلاء به کرونا تصمیم گرفته‌اند در این اردو حاضر نشوند.

او اضافه کرد: از استان کرمانشاه علاوه بر من، مهدی بخشی، شهاب رحیمی، شمس الدین شهبازی و احسان معصوم زاده هم به اردو دعوت شده‌اند که از این تعداد احتمالا فقط یک نفر به اردو برود.

این ورزشکار ملی پوش در ادامه بابیان اینکه تاکنون این تصمیم را به فدراسیون اعلام نکرده‌اند، عنوان کرد: درصورتی که اکثر بازیکنان در این اردو حاضر نشوند، اردو کنسل خواهد شد.

ژولیده افزود: حتی اگر خودم هم بخواهم در این اردو حاضر شوم، خانواده‌ام اجازه نمی‌دهند بروم که البته به آن‌ها حق می‌دهم.

عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران یادآورشد: متاسفانه برگزاری رقابت‌های ورودی به جام جهانی ۲۰۲۰ هم در کشور ایتالیاست، کشوری که هم اکنون درگیر بیماری کروناست و می‌تواند این مسئله برای ما مشکل ساز باشد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.