سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در استان کرمانشاه فعالیت می کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از فعالیت هفت واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در استان با حداکثر ظرفیت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از فعالیت هفت واحد تولیدی استان در زمینه تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده یاد کرد و گفت:  واحد‌های تولید کننده هم اکنون با حداکثر ظرفیت کار می‌کنند و تمهیدات لازم برای تولید بیشتر آن‌ها اندیشیده شده است.

او ادامه داد: این واحد‌های تولیدی می‌توانند نیاز استان در زمینه مواد شوینده دست و سطوح را به طور کامل تامین کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه مهمترین دغدغه کنونی این واحد‌ها تامین الکل مورد نیاز به عنوان بخشی از ماده اولیه است، یادآور شد: بخش قابل توجهی از نیاز الکل این واحد‌ها از سوی معاونت غذا و داروی استان تامین شده و مابقی نیز به زودی فراهم خواهد شد.

دارابی به مردم اطمینان داد نگرانی بابت تامین مواد ضدعفونی کننده نداشته باشند و یادآور شد: اگرچه تولید این محصولات توسط واحد‌های تولیدی استان است، اما مدیریت توزیع مواد ضدعفونی کننده بر عهده معاونت غذا و دارو خواهد بود.

او اشاره‌ای هم به مشکل تامین ماسک استان داشت و تاکید کرد: با هماهنگی که با چند واحد تولیدی انجام شده به زودی مشکل ماسک نیز حل خواهد شد و به میزان کافی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.