سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۱ پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی در استان سمنان ایجاد شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان از ایجاد ۶۱ پایگاه اطلاع رسانی برای راهنمایی گردشگران ویژه نوروز ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال ظهر  در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی میراث فرهنگی سمنان از برپایی ۶۱ پایگاه اطلاع رسانی در استان ویژه نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: در صورت مهار ویروس کرونا، این پایگاه‌ها در ورودی و خروجی شهر‌های استان به مسافران و زائران اطلاع رسانی می‌کنند.

او از جانمایی این پایگاه‌ها در مبادی ورودی، بنا‌های تاریخی و اماکن اصلی شهر‌های استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: قرار است این پایگاه‌ها از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ از طریق راهنمایان مجرب مورد تائید میراث فرهنگی به زائران و مسافران خدمت رسانی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه مسافران خدمات گردشگری و مشاوره نیز دریافت می‌کنند،ابراز داشت: ارائه بروشور و نقشه‌های گردشگری، شماره تلفن‌های ضروری، معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، راهنمایی برای اسکان مسافران و همچنین نظرسنجی از گردشگران بخشی از فعالیت‌های پایگاه‌ها است.

جمال افزود: در صورت مساعد بودن شرایط و با رویکرد همه جانبه و همکاری اعضای گروه در رعایت مسائل بهداشتی، پایگاه‌های اطلاع رسانی استان از تاریخ ۲۵ اسفند ماه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز و تا ۱۵ فروردین نیز برپا خواهد بود.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.