سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور مهار کرونا فروش ویژه اصناف جایگزین نمایشگاه شد

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور مهار کرونا فروش ویژه اصناف جایگزین نمایشگاه بهاره شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسن شمسی پورمعاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در حالی که قرار بود در آستانه عید نوروز نمایشگاه بهاره در استان از ۱۵ تا ۲۴ اسفند با برپایی ۲۰۰ غرفه کالا‌های مصرفی و مورد نیاز مردم استان را عرضه کند، با شیوع ویروس کرونا برپایی این نمایشگاه لغو شد.

او افزود: به منظور مهار ویروس کورنا در استان، فروش ویژه در فروشگاه‌های منتخب جایگزین نمایشگاه بهاره شده است.

شمسی پور اضافه کرد: فروشگاه‌های منتخب که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت با نصب بنر مشخص می‌شوند، اقلامی نظیر موادغذایی، کیف و کفش و پوشاک را با ارائه تخفیف به مردم استان عرضه می‌کنند.

او به تأثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدار‌های پزشکی و راه اندازی کمپین‌های «در خانه بمانیم» برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بازار استان رونق شب عید ندارد و رکود بر بسیاری از اصناف استان حکفرما شده است.

شمسی پورهمچنین با اشاره به تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز شب عید استان افزود: مردم از بابت تأمین کالا‌های اساسی و مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند و کالا‌ها به اندازه کافی تأمین و انبار شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.