سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ مصدوم در اثر تصادف نیسان وانت با پراید در مشهد

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از امدادرسانی نجاتگران و آتش نشانان ۲ ایستگاه به مصدومان سانحه رانندگی در جاده آرامگاه فردوسی در حومه مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف بین یک دستگاه نیسان وانت و سواری پراید و محبوس شدن افراد در داخل یکی از خودرو ها، ستاد فرماندهی، بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۵۰ و ۳۶ را به محل حادثه در جاده گوارشک اعزام کرد.

او ادامه داد: با حضور امدادگران در محل مشخص شد این سانحه رانندگی منجر به مجروح شدن یک زن و ۵ مرد از سرنشینان هر وسیله نقلیه شده که یکی از سرنشینان در داخل خودرو پراید محبوس و مجروح شده،که نجاتگران آتش‌نشانی با استفاده از قیچی و جک‌های هیدرولیک ضمن برش قطعاتی از بدنه خودرو، فرد محبوس شده را رها سازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

آتشپاد دوم گفت: علت وقوع این تصادف توسط عوامل پلیس راهور در دست بررسی است و ۶ مصدوم این حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

سبحانی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.
 
 
 
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.