سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در اصفهان دائر هستند

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت:آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در اصفهان دائر هستند و با رعایت توصیه‌های لازم در خدمت شهروندان هستند و هیچ اعلام تعطیلی به آنها داده نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به تکذیب خبر تعطیلی آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، اظهار داشت: برای هیچ شغلی تعطیلی اعلام نشده و نخواهد شد.

او افزود: فقط توصیه به رعایت نکات بهداشت شخصی و ضد عفونی واحد صنفی به تمام واحد‌ها اعلام شده و همچنین تمامی دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی و متولیان کلان اصفهان را عملیاتی کرده‌ایم.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در اصفهان دائر هستند، گفت: این واحد‌های صنفی با رعایت توصیه‌های لازم در خدمت شهروندان هستند و هیچ اعلام تعطیلی به آن‌ها داده نشده است.

او تصریح کرد: به تالاردار‌ها و رستوران‌دار‌ها ابلاغ شده تا از برگزاری تجمعات بزرگ مانند همایش‌ها، مراسم ترحیم، عروسی و ... در راستای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا خودداری کنند و همچنین چایخانه‌هایی که اقدام به سرو قلیان کنند پلمب خواهند شد.

جهانگیری ادامه داد: به مردم این خاطر جمعی را می‌دهم که هیچگونه کمبود مواد غذایی در استان اصفهان نداریم و شهروندان هر موقع نیاز داشتند می‌توانند به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کنند.

او با اشاره به تکذیب شایعات کمبود مواد غذایی و تعطیلی واحد‌های صنفی، اظهار داشت: این موضوع یک جو روانی است و عده‌ای سودجو و معاند با مردم اقدام به ایجاد ناامنی اقتصادی و اجتماعی در جامعه کردند و قصد بر هم زدن فعالیت‌های اقتصادی و امنیت اجتماعی را دارند وگرنه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خیر انشالله