سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیل پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

همراه شدن با رویه مقابله با فساد، اولویت مجلس آینده

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: اولویت مجلس باید همراه شدن با رویه مبارزه و مقابله با فساد باشد

مهدی وکیل پور دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مجلس یازدهم دولت را به کار در راستای خدمت بیشتر به ملت وادار کند،گفت: مجلس آینده باید به طور واقعی در راس امور قرار داشته باشد و دولت را برای خدمت بیشتر به ملت وادار به کار کند.

او افزود: اولویت مجلس باید همراه شدن با رویه مبارزه و مقابله با فساد باشد و لازمه این مبارزه تلاش نمایندگان منتخب این مجلس برای حفظ پاکدستی خود است.

وکیل پور ادامه داد: اولویت بعدی مجلس یازدهم باید کاستی ها و کمبودهای مجلس دهم باشد، یعنی هر موضوع و جهت گیری که در این محلس مورد غفلت و تسامح واقع شده را می توان از اولویت های مجلس یازدهم دانست.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم بیشتر زمینه ساز سیاست های دولت یازدهم و دوازدهم بوده؛ گفت: امروز اولویت مردم در زمینه اقتصاد و معیشت است که در رابطه با این موضوع در مجلس دهم اقدامات منفعلانه ای را شاهد بودیم و بیشتر این مجلس همیار و کمک دولت برای اجرای سیاست های اقتصادی خود بود.

وکیل پور در پایان تصریح کرد: مجلس یازدهم باید با اقدامات انقلابی و نظارت بر دولت، مجلس را در حقیقت به راس امور برگرداند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.