سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود وضعیت کمبود آب شرب مشترکان بابلسر

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: وضعیت کمبود آب شرب مشترکان بابلسر درحال بهبود و رسیدن به شرایط عادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خدابخش پور مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به وضعیت افت فشار و یا قطع آب بعضی ازنقاط شهر بابلسر در روز‌های گذشته گفت: با اقدامات انجام شده وضعیت کمبود آب شرب مشترکان این شهر  درحال بهبود و رسیدن به شرایط عادی است.

او با اشاره به افزایش میزان کدورت آب سد البرز در پی بارندگی‌های اخیر افزود:  با افزایش میزان کدورت آب سد البرز تصفیه خانه اضطراری شهر‌های گروه الف شامل (بابل، امیرکلا، هادی شهر و بابلسر) در طلوت بابلکنار از مدار خارج و در پی آن  شهر‌های مذکور با کمبود ۵۰۰ لیتر در ثانیه آب مواجه شدند.

خدابخش پور با اشاره به جابجایی خطوط انتقال برداشت آب از لایه زیرین سد به لایه بالایی سد برای تامین آب شرب ساکنان این شهر‌ها به ویژه بابل و بابلسر گفت: در بیشتر مناطق بابل مشکل کمبود آب برطرف شد و در شهر بابلسر نیز با افزایش تامین۷۰-۸۰ لیتر در ثانیه آب  درصدد رفع کمبود آب هستیم.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب مازندران از پمپاژ و تقویت فشار شبکه توزیع  شهر بابلسر خبر داد و افزود: شبکه توزیع و مخازن ذخیره آب به دلیل وقفه بوجودآمده ناشی از جابجایی خطوط برداشت آب از زیرسدبه لایه بالایی سد، تخلیه شد لذا برای آبگیری این تاسیسات به زمان نیاز است که هم اکنون وضعیت درحال بهبود و رسیدن به شرایط عادی است.

خدابخش پور، از مشترکان بابلسر خواست تا آبگیری کامل خطوط انتقال، شبکه توزیع و مخازن ذخیره در مصرف آب مدیریت و از مصارف غیرضروری اجتناب ورزند.

او گفت: ۸ دستگاه تانکر سیار آبرسان در نقاط مختلف بابلسر مستقر هستند و عملیات آبرسانی به مردم این شهر تا ایجاد وضعیت عادی ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
موعود السادات آیتی
۲۲:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام امکانش هست پیگیری کنیدخانواده من با پس انداز کمی که داشتند یک واحد اپارتمان در شهر بابلسر خریداری کردند برای ارامش و راحتی خودشون
دوساله در خیابان امیر مازندرانی یا ولیعصر فعلی ساکن شدیم این خیابان بافت قدیم بوده و فقط برج داخل ان می سازند مشکل اب وجود داره یعنی در طول روز ما فقط چند ساعت شاید اب داشته باشیم اعتراض کردیم خیلی راحت گفتند به شهر خود برگردید این انصاف نیست همه سرمایه زندگی پدر و مادرم در حال حیف شدنه و کسی جواب گو نیست،مشکل اب فقط در این خیابان هست اب در بقیه شهر در حالت نرمال میباشد
ramin
۱۸:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا دروغ میگی! بجا نشستن پشت میزت..برو یه دوری بزن تو شهر و روستا...
ما تو امیرکلا هستیم..تو روز فقط حدود 5ساعت آب وصل میشه!!!! شورشو درآوردین با مدیریتتون!