سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ اسفند ماه ۹۸؛

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نکا/ کشف ۱۶ تن چوب جنگلی در آمل

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۳ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۱۳ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار شهرستان ساری، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه بخش انتظامی فرح آباد ساری اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، ۸ کیلوگرم مواد مخدر، ۲۰ راس احشام، یک دستگاه خودرو سرقتی، ۲ دستگاه دوچرخه سرقتی، ۳ قیضه اسلحه شکاری غیر مجاز، ۵۰۰ متر کابل، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی، مواد مخدر و ابزار و ادوات مصرف مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح گفت: در این طرح ۲۵ متهم به سرقت که از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر در شهرستان ساری بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف ۵۲ دستگاه خودرو ۳۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داده و ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

کشف ۸ فقره سرقت در شهرستان نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان نکا و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده‌ای ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، ۲ سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی خود شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی تاکنون به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان چوب جنگلی قاچاق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران انتظامی یگان امداد، حین گشت زنی در شهرستان، به یک دستگاه کامیون ولوو حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروی مورد نظر، در بازرسی از آن ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ آزادی گفت: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.