سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیعی قربانی خوش شانسی گرشاسبی در باشگاه پیکان شد

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران همانند محمود شیعی از نظر قانونی بازنشسته به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران که به دلیل مریضی از سمت خود کنار کشید و جای خود را به حمیدرضا گرشاسبی داد.

جدا از بحث کسالت محمود شیعی و کنار رفتن این مدیر کهنه کار از باشگاه پیکان تهران قانون منع به کار گیری بازنشتگان در این باشگاه مطرح شد و شیعی به دلیل پر شدن سنوات کاری اش عملا قدرت اداره امورات باشگاه پیکان را نداشت و به نظر می‌رسد مریضی این مدیرعامل چندان تاثیری در جدای او از فوتبال نداشته است.

این در حالی است که گرشاسبی هم به دلیل همین قانون جای خود  را در باشگاه پرسپولیس تهران به ایرج عرب داد، اما متذکر شده است که باشگاه پیکان به شیوه خصوصی اداره می‌شود این در حالی است که چرخه مدیریت این باشگاه همچنان دولتی بوده و تنها اسم باشگاه خصوصی را به یدک می‌کشد.

حکم مدیرعاملی گرشاسبی بازنشسته همانند شیعی که به دلیل همین قانون از پیکان کنار کشید همچنان شبهه برانگیز است و گرشاسبی تمایلی به صحبت در این رابطه ندارد، جدا از موافقت اهالی فوتبال با حضور دوباره گرشاسبی در فوتبال ولی مدیران ایران خودرو هم به تازگی دریافتند که مدیریت گرشاسبی در این باشگاه نمی‌تواند ادامه دار باشد. اتفاقی که پیشتربرای شیعی افتاد و باید دید در مورد گرشاسبی هم تکرار خواهد شد یا خیر.


بیشتر بخوانید: گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان شد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.