سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر سمنان مطرح کرد؛

آماده باش مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا

سید مسعود سیادتی گفت: تمام توان و ظرفیت مجموعه مدیریت شهری برای عبور از شیوع ویروس کرونا به صورت آماده باش قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مسعود سیادتی رئیس شورای شهر سمنان در دویست و پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای شهر سمنان گفت: مدیریت شهری سمنان در راستای مقابله با این بیماری و در راستای ارتقاء سطح بهداشت، امنیت و سلامت شهروندان تجهیزات حمل و نقل عمومی را برای خدمت رسانی به شهروندان در مبدا و مقصد به صورت روزانه پاکسازی، شست و شو و ضدعفونی می‌کند.

او ادامه داد: در اختیار قراردادن وسایل و اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی و تاکید رعایت نکات بهداشتی، ضد عفونی معابر، بوستان‌ها و تجهیزات مربوط به پسماند شهری از جمله اقدامات مدیریت شهری به صورت روزانه است.

سیادتی تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی برای عبور از این بحران هستند و عده‌ای می‌خواهند تلاش خادمان مدیریت شهری را در این روز‌های سخت نادیده گرفته و کارگران و کارمندان این نهاد مردمی را مورد بی مهری قرار دهند و در چنین وضعیت بحرانی به تضعیف این مجموعه بپردازند.

رئیس شورای شهر سمنان اظهار داشت: زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، پزشکان و پرستاران که در این روز‌های بحرانی در کنار مردم هستند قابل تقدیر است و مجموعه خدمات مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را می‌کند تا با رعایت مسایل بهداشتی توسط مردم این ویروس نابود شود و امیدوار هستیم خانواده‌ها به زودی بازگشت به شرایط عادی زندگی، رونق کسب و کار و سلامتی را شاهد باشند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.