سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرخصی برخی زندانیان تا پایان تعطیلات نوروزی

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با توجه به شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا تاکنون به ۳ هزار و ۷۰۹ نفر از زندانیان واجد شرایط تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ مرخصی داده شد.

حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، ریاست قوه قضاییه به منظور رعایت حال زندانیان بخشنامه‌ای برای افرادی که بازداشت هستند، صادر کرد.

او افزود: این بخشنامه در مازندران هم به محض وصول از سوی همکاران دستگاه قضایی استان و اداره کل زندان‌ها اجرا شد.

حجت الاسلام اکبری گفت: تاکنون ۳ هزار و ۷۰۹ نفر از زندانیان واجد شرایط به مرخصی رفتند و زندانیانی که قبلا در مرخصی بودند، مرخصی آن‌ها تمدید شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران مدت تمدید مرخصی یا رفتن به مرخصی تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ اعلام کرد و افزود: به موجب این بخشنامه، برخی از زندانیان از برخورداری از این بخشنامه محروم هستند.

او گفت: زندانیان مرتکب قتل عمد، حدود شرعی، سارقان دارای سابقه، مخلان نظم و امنیت از این بخشنامه بهره مند نمی‌شوند.

حجت الاسلام اکبری افزود: مجموعه زندان‌های مازندران حسب سیاست‌های ابلاغی مرکز سیاست گذاری مقابله با ویروس کرونا و همچنین سیاست‌های استانی، تمام تدابیر لازم را به منظور رعایت بهداشت فردی، گروهی و ایزوله کردن همه بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها به کار بسته تا هیچ کدام از زندانیان ما مبتلا به این ویروس نشوند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۲۳:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام الاهی خدا خیر بهتون بده این کرونا مردم را ناامید کرده است سخت نگیرید به زندانیا تا برن کنار خانواده‌شان دیگه پایان عمر همه مردم هست این کرونا دیگه مردم را نابود میکند حداقل زندانیا را بگذارید برن پیش خانواده برسن که عمری باقی نیست