سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه قضایی با محتکران اقلام بهداشتی برخورد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به احتکار و گرانفروشی لوازم بهداشتی و موادضدعفونی می‌کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در شرایطی که دغدغه همه مسوولان و مردم مبارزه با ویروس کرونا است متاسفانه عده‌ای سوء استفاده کننده با آرامش و سلامت مردم بازی می‌کنند که در شان نظام نیست و برخورد لازم از سوی دستگاه قضایی اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه در بازدید‌های سرزده چهار داروخانه در ایرانشهر به علت احتکار لوازم بهداشتی متخلف شناخته شدند گفت: برخورد دستگاه قضایی با اخلالگران و محتکران در صورت مشاهده پشیمان کننده خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: در صورت کشف هرگونه احتکار و یا گرانفروشی طبق مقررات مربوط به اخلال گران در نظام اقتصادی برخورد و واحد صنفی یا داروخانه مربوطه پلمب و با متصدی مربوطه برخورد شدید می‌شود.

او بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا در برخی از مناطق کشور افرادی متاسفانه اقدام به احتکار و یا گرانفروشی ماسک و یا محصولات بهداشتی می‌کنند که طبق قانون با این‌گونه افراد به شدت برخورد می‌شود.

گل محمدی افزود: برای سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم اگر در بازدید‌های صورت گرفته با چنین تخلفاتی برخورد کنیم، هیچ گونه رافتی شامل متخلفان نخواهد شد.

اوبا تاکید بر رعایت بهداشت فردی از سوی مردم اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم برخی افراد با سودجویی و سوء استفاده از شرایط، باعث التهاب بازار شوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.