سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضدعفونی و گندزدایی روزانه تمامی اماکن پرتردد شهر چابهار

حقانی شهردار چابهار گفت: تمامی اماکن پرتردد نظیر بازارها، مدارس، ادارات دولتی، شرکت‌های بخش خصوصی، بوستان‌ها، میادین، خیابان‌ها و مراکز پربازدید این شهر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به طور روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

حقانی شهردار چابهاردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گفت: تمامی اماکن پرتردد نظیر بازارها، مدارس، ادارات دولتی، شرکت‌های بخش خصوصی، بوستان‌ها، میادین، خیابان‌ها و مراکز پربازدید این شهر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به طور روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

محمدیونس حقانی اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های شهرداری چابهار برای ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی شهر قابل تقدیر است و در چند روز اخیر توانستند فعالیت خوبی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام دهند.

او گفت: شهر چابهار بیش‌از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت و ۷۰ هزار نفر در نقاط حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیر رسمی با کمترین امکانات رفاهی زندگی می‌کنند که این مناطق بیشتر در خطر شیوع ویروس کرونا هستند و حجم ورودی مسافر و کمبود امکانات خطرات را برای چابهار بیشتر کرده است.

شهردار چابهار افزود: اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است و با تلاش و زحمات شبانه روزی نیرو‌های آتش‌نشانی کوچه‌ها و پیاده رو‌های محدوده بازار به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی شد.

او بیان کرد: با توجه به اینکه بازار یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های شهر چابهار است و مردم برای تامین مایحتاج خود مجبورند به بازار مراجعه کنند شهرداری ضدعفونی کردن بازار را بصورت روزانه در دستور کار قرار داده است.

حقانی تصریح کرد: ورود حجم بالای مسافر به چابهار شدیدا نگران کننده شده، از هموطنان درخواست می‌شود تا عادی شدن اوضاع از سفر‌های غیرضروری به این شهر خودداری کنند.

اوگفت: پاکسازی و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی، بوستان‌های ساحلی، بازارها، پیاده روها، اتوبوس‌ها و ایستگاه‌ها با بیش‌از ۵۰۰ لیتر محلول کلر و وایتکس انجام شده و این اقدام همچنان ادامه داد.

شهردار چابهار ادامه داد: متاسفانه مسافران سایر نقاط کشور هشدار‌ها را جدی نمی‌گیرند و با سفر به این شهر سلامت خود و شهروندان را به خطر می‌اندازند.

او همچنین از اقدام شهرداری نسبت به تعطیلی جمعه بازار برای مقابله با انتشار ویروس کرونا خبر داد و از همه شهروندان خواست که نسبت به رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامت خود و دیگران دقت کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.