سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت آژانس‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی به صفر رسید

رییس انجمن آژانس‌های مسافری و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا هرگونه فعالیت آژانس‌های گردشگری به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  رجب پور رییس انجمن آژانس‌های مسافری و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا هرگونه فعالیت آژانس‌های گردشگری به صفر رسیده است.

 رجب پور افزود: این صنعت هر سال نسبت به سال قبل به شرایط بدتر دچار می‌شود و کسی هم سراغش را نمی‌گیرد.

رجب پور گفت: در حالیکه سال گذشته در همین ایام انتقادات زیادی از کم رونق بودن فعالیت آژانس‌های مسافری و گردشگری می‌شد، امروز وضعیت کنونی بسیار بدتر و تاسف بارتر از پارسال شده است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد زیادی از صاحبان آژانس‌های مسافری و گردشگری آذربایجان شرقی اقدام به تعطیلی واحد‌های خود و یا کاهش نیروی انسانی خود کرده اند، گفت: در حالی که زمان حاضر یکی از بهترین فرصت‌ها برای افزایش ساعات کاری و همچنین اضافه کردن نیروی انسانی بیشتر است.

رجب پور افزود: بسیاری از مدیران آژانس‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرده اند که طی یک ماه اخیر حتی یک مورد مراجعه کننده نداشته اند که این امر مترادف با نابودی و سقوط آزاد صنعت گردشگری کشور و البته آذربایجان شرقی است.

او گفت:در حال حاضر تعداد ۲۶۰ واحد آژانس مسافری و گردشگری در آذربایجان شرقی مجوز فعالیت دارند که از این تعداد ۱۵۰ مورد در تبریز فعال است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.