سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تا پایان هفته ۱۶ اسفندماه

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: با هدف پیشگیری از انتشار عوامل بیماری زا،کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تا پایان هفته ۱۶ اسفندماه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امید رستم خانی  مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس تا پایان هفته، ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برنامه‌های فرهنگی، تمام کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تا پایان هفته ۱۶ اسفندماه تعطیل است.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و هشدار‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، از هفته گذشته کتابخانه‌های عمومی سراسر استان تعطیل شدند.

گفتنی است ؛همچنین بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذیصلاح، کتابخانه‌های عمومی آماده خدمت رسانی به مردم شوند.
 
برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی، توزیع و نصب بروشور‌های اطلاع رسانی در کتابخانه ها، حضور در مدارس و اماکن عمومی برای ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه، از جمله اقدامات انجام شده طی ماه‌های اخیر در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بوده است.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.