سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد؛

بازگشایی راه ۴۴۴ روستای استان اردبیل/ راه ارتباطی ۳۳ روستا مسدود است

علی رحمتی گفت: راه ۴۴۴ روستای استان بازگشایی شده و عملیات برف روبی و بازگشایی ۳۳ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد، افزود:با تلاش راهداران سختکوش راه ۳۳ روستا نیز تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

او با بیان اینکه پس از قطع بارش برف راهداران با بکارگیری حداکثر توان کاری و ماشین‌آلات برف‌روبی در اختیار خود موفق به بازگشایی راه ارتباطی ۴۴۴ روستایی شده‌اند،گفت: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه، محور‌ها و گردنه‌های برف گیر استان در طرح زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل به مردم و مسافران خدمت می‌کنند.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از مردم خواست در سفر‌های زمستانی تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

رحمتی افزود: ۲۰ هزار تن شن و نمک خریداری شده و در انبار‌ها و راهدارخانه‌های استان برای استفاده در مواقع ضروری ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.