سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری ۳۰۰ نفر مشکوک به کرونا در استان یزد/ چرخه ویروس تا دوماه آینده ادامه خواهد داشت

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: چرخه ویروس کرونا تا یک الی دوماه آینده ادامه خواهد داشت و همچنان نکات بهداشتی باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رضا دهقانی معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تا کنون در استان یزد ۳۰۰ مورد مشکوک به کرونا بستری شده اند که جواب آزمایش ۱۸ مورد از این تعداد آمده که ۵ مورد از این تعداد مثبت و ۱۳ مورد منفی بوده اند.

او افزود: از اواخر هفته جاری با راه اندازی دستگاه تست کرونا آزمایش‌های افراد مشکوک به کرونا در استان یزد انجام خواهد شد.

دهقانی ادامه داد: خوشبختانه با خرید دستگاه تست کرونا با راه اندازی این دستگاه از اواخر هفته دیگر نیازی نیست تا آزمایش هابه تهران فرستاده شود و در یزد آزمایش از افراد مشکوک به کرونا گرفته خواهد شد.

او تاکید کرد: پیک بیماری در یزد تا هفته آینده خواهد بود و بعد کم کم پیک بیماری کم خواهد شد، اما چرخه ویروس تا یک الی دوماه آینده ادامه خواهد داشت و باید همچنان نکات بهداشتی رعایت شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تعداد جانباختگان در اثر ویروس کرونا در یزد را تاکنون دو نفر اعلام کرد که ۷۱ ساله و ۶۲ ساله با بیماری‌های زمینه‌ای بوده اند.

دهقانی گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده افرادی که در استان یزد به کرونا مبتلا شده اند یا به شهر‌های آلوده سفر کرده اند یا اینکه با افرادیکه به مناطق آلوده سفر کرده بودند ارتباط داشته اند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.