سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت اداره میراث فرهنگی مهران خبر داد؛

ممنوعیت پذیرش مسافر غیر بومی در اقامتگاه های مهران

مدیریت اداره میراث فرهنگی مهران گفت:پذیرش مسافر غیر بومی در همه اقامتگا‌های مهران ممنوع شد.

میثم علیزاده مدیریت اداره میراث فرهنگی مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:در پی شیوع ویروس کرونا جهت رفاه حال همشهریان گرامی و سلامتی مردم اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهران با کمک اداره شبکه بهداشت و درمان و نیز اداره نظارت بر اماکن عمومی در طول هفته گذشته تمامی واحد‌های اقامتی شهرستان را از حضور مسافران زائران و گردشگران غیر بومی (اعم از ایرانی و خارجی) تخلیه نموده و با کسانی که از این امر تمکین نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد:در حال حاضر هیچ واحد اقامتی در شهرستان مهران پذیرش مسافر و گردشگر ندارد و اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران کماکان پیگیر این قضیه می‌باشد.

علیزاده  اضافه کرد:از عموم همشهریان عزیز مهرانی خواهشمند است چنانچه مواردی را مشاهده کردند در اسرع وقت به اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران گزارش دهند.

او یادآور شد:در این راستا همچنین این اداره تحت عنوان دبیرخانه ستاد خدمات سفر در نظر دارد در ورودی شهرمهران و نیز پایانه مرزی مهران جهت ایام نوروز با کمک شبکه محترم بهداشت و درمان تمامی مسافران و زائران که قصد ورود به شهرمهران را دارند را کنترل نمایند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.