سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال وبختیاری گفت: امسال جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا، روش‌های غیرحضوری برای شرکت حداکثری مردم استان در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

او افزود: هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند ماه با شعار «عید را به خانه هایشان ببریم» با هدف کمک به کاهش مشکلات مالی نیازمندان در شب عید آغاز می‌شود.

ملک پور با اشاره به توصیه‌های وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه‌های نیکوکاری در سطح شهر، روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم استان در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: برای جمع آوری کمک‌های مردمی روش‌های پرداخت الکترونیکی شامل شماره‌گیری کد #۱۸۸۷۷ و وارد کردن کد شهرستان، اپلیکیشن سکه، اپلیکیشن سنا و مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir پیش‌بینی شده است.

ملک پور همچنین گفت: از سوی کمیته امداد شماره حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نیز برای دریافت کمک‌های نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.