سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی استاندار از کارکنان بیمارستان شهید جلیل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان قرنطینه‌ و معین شهید جلیل یاسوج در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،حسین کلانتری استاندار این استان با حضور در بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج از نزدیک در جریان روند رسیدگی به بیماران، وضعیت کادر درمانی و امکانات این مرکز قرار گرفت و از زحمات پرستاران، پزشکان، کارکنان درمانی و ستادی قدردانی کرد.

حسین کلانتری با تاکید بر اینکه جامعه پزشکی و پرستاری در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند گفت: بی شک با همدلی و همکاری مردم کرونا را شکست می‌دهیم.

او با تاکید بر اینکه تلاش کادر پزشکی و پرستاری در مبارزه با کرونا ستودنی است بیان کرد: مجموعه اجرایی استان تمام تلاش خود را برای تامین امکانات مورد نیاز مردم و کادر درمانی به کار می‌گیرد.

استاندار افزود: به زودی سایر درخواست‌ها و مطالبات جامعه پرستاری و پزشکی استان از نزدیک بررسی و اقدامات لازم برای رفع مشکلات آنان انجام می‌شود.

کلانتری از بسیج همه امکانات استان برای مقابله با این ویروس خبر داد و گفت: هم اکنون همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها با وحدت و انسجام برای پیشگیری و مقابله آماده اند و شبانه روز در حال خدمات رسانی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم توجه استاندار به کادر درمانی این بیمارستان را مایه دلگرمی پرستاران عنوان کرد و گفت: با حمایت و مدیریت جهادی استاندار خوشبختانه این بیماری تاکنون در استان به خوبی کنترل شده است.

یزدانپناه افزود: بر اساس ارسال آزمایش‌های انجام شده و اعلام نتیجه از تهران تنها یک مورد بیمار مبتلا به کرونا ویروس در استان وجود دارد که به زودی بهبودی می‌یابد.

 

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.