سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع رایگان بیش از ۲ هزار بسته مواد ضدعفونی توسط آستان قدس در مشهد

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان رضوی گفت: بیش از ۲ هزار بسته مواد ضدعفونی در مناطق حاشیه‌ و مرکز شهر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امین بهنام مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان رضوی گفت: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع بیش از ۲ هزار بسته مواد شوینده و بهداشتی در مناطق محروم مشهد آغاز شده است.
 
او ادامه داد: توزیع این بسته‌های مواد شوینده و بهداشتی با اولویت مناطق حاشیه شهر و با همکاری مرکز درمانی آستان قدس رضوی طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حال انجام است.
 
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان رضوی گفت: در این اقدام مشهد به ۸ منطقه تقسیم شده است و به نماینده هر منطقه، ۱۵ بسته مواد شوینده و بهداشتی متشکل از ۲۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده تحویل داده می‌شود.

بهنام افزود: ارزش ریالی هر بسته بالغ بر ۷ میلیون و۵۰۰  هزار ریال است که تا آخر این هفته  به همت مرکز درمانی آستان قدس رضوی، بیش از ۷۰۰ بسته مواد شوینده و بهداشتی در مناطق حاشیه شهر و بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته مواد شوینده و بهداشتی در مکان‌های تعیین شده مرکز شهر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

منبع: آستان نیوز
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خورسندی
۰۱:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام ، نمونه مواد ضدعفونی آن آستان مبارک را از نزدیک از نظر کیفیت مورد تایید بود برای یک اداره دولتی که کار خدمات برای یک عده در حال انجام است ، به مقدار زیاد لازم داریم ، جهت خرید و آدرس اگر لطف کنید و اشکال ندارد شماره و آدرش دفتر فروش را به این شماره پیامک کنید