سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معادن سنگان خواف در صورت ضرورت تعطیل می‌شود

فرماندار خواف گفت: معادن سنگ آهن سنگان این شهرستان در صورت ضرورت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت موقت تعطیل خواهد شد که تشخیص بر عهده شبکه بهداشت و درمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین سنجرانی فرماندار خواف  در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برای مقابله با ویروس کرونا در معادن سنگان و واحد‌های تولیدی خواف گفت: هیچ نگرانی از نظر شیوع این بیماری در شرکت‌های معدنی منطقه وجود ندارد و دستگاه‌های تب سنج در همه آن‌ها موجود است و کارکنان به صورت مداوم از این نظر رصد می‌شوند و در صورت مشاهده علائم بیماری در هر فرد مرخصی با حقوق  داده می‌شود.

او ادامه داد: مسئولین معادن سنگان خواف باید همکاری خود را با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بیش از پیش افزایش دهند.
 
فرماندار گفت: مقادیری ماسک و مواد ضد عفونی کننده خریداری شده که به زودی تحویل شبکه بهداشت و درمان خواف خواهد شد تا در اختیار مردم قرار گیرد.

سنجرانی افزود: تمامی کادر پزشکی و هلال احمر و نیرو‌ها امدادی این شهرستان در آمادگی کامل برای مقابله با بیماری کرونا به سر می‌برند.

جمعی از مردم  خواف از جمله اهالی بخش سنگان با مراجعه به شبکه بهداشت و درمان خواستار تعطیلی موقت شرکت‌های معدنی سنگان برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در این شهرستان شده بودند.
 
منبع: ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.