سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضیاییان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باران و برف مهمان آسمان برخی استان‌های کشور/ دمای پایتخت افزایش می‌یابد

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امشب در نوار شمالی کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.

صادق ضیاییان مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از فعالیت سامانه بارشی در نوار شمالی کشور خبر داد و گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی، امشب در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان شمالی بارش پراکنده باران و در ایستگاه‌های برخی از این استان‌ها و همچنین همدان بارش برف انتظار می‌رود.

وی افزود: روز سه شنبه با فعالیت سامانه بارشی در سمت شمال شرقی کشور در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

به گفته ضیاییان، امشب در نوار شمالی کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.

ضیاییان از استمرار بارش باران طی روز‌های آتی خبر داد و گفت: روز چهارشنبه در استان‌های خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و خراسان شمالی بارش پراکنده خواهیم داشت و سپس این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

به گفته وی، با وجود آنکه بارش‌ها در استان‌های شمالی در حد معمول است، از این رو خبری از آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن آب سطح رودخانه‌ها نیست.

آسمان پایتخت صاف است

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امشب در ارتفاعات تهران بارش پراکنده و برای پایتخت آسمانی صاف پیش بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان از روند افزایشی دما در تهران خبر داد و گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته ۳ تا ۵ درجه افزایش دما در پایتخت خواهیم داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
خدا کنه هوا تمیز باشه