سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت :

خروج ماسک بدون حواله صمت، ممنوع

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در قزوین گفت: حتی یک ماسک هم نباید بدون حواله سازمان صمت از کشور خارج شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونای استان قزوین با بیان اینکه خروج ماسک بدون حواله صمت، ممنوع است، گفت: برای دوری از تنش‌های بازار، از دیروز، بازرسان در تمام واحد‌های تولید کننده اقلام بهداشتی حضور دارند و محصولات تولیدی این شرکت‌ها با نظارت بازرسان به شرکت‌های پخش تعیین شده، تحویل داده می‌شود.

تابش با اشاره به اینکه کارخانه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در سه شیفت کاری مشغول تولید هستند، گفت: در روند عرضه تلاش می‌کنیم تمام تولیدات به دست مصرف کننده برسد و برای تأمین نیاز بازار، برای واردات ماسک هم اقدام شده است.

او با قدردانی از همت بالای تولیدکنندگان برای تأمین نیاز مردم خاطرنشان کرد: در سطح بازار شاهد جولان کلاهبردارانی هستیم که دنبال سود خود هستند و جلوی فعالیت آن‌ها باید گرفته شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تأکید کرد: آمار تولید روزانه و موجودی ۱۵ کالای بهداشتی مورد نیاز مردم باید به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شود در غیر این صورت، احتکار محسوب و با مجرمان به شدت برخورد می‌شود.

او افزود: بازرسان صمت در جای جای بازار حضور دارند و بر روند توزیع و فروش کالا‌های مورد نیاز مردم نظارت می‌کنند.

تابش تأکید کرد: تأمین مواد اولیه، افزایش تولید و توزیع عادلانه در بین مردم، وظیفه امروز ماست.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.