سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت مشترک ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درپی درگذشت دکتر میرمحمدی

محمد مخبر، سیدپرویز فتاح و اعضای هیئت امنای ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با انتشار پیام مشترکی درگذشت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت ناگهانی برادر مومن، انقلابی و با اخلاص مرحوم مغفور دکترسید محمد میرمحمدی عضو محترم هیئت امنای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده مکرم و اهالی شریف استان قم تسلیت عرض می‌نمائیم.

ایشان سال‌های زیادی از عمر بابرکت خود را صرف خدمت به نظام و انقلاب اسلامی نمود و در تمام این دوران از یاران صدیق و با وفای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) بودند.

جناب آقای دکتر میر محمدی درتمام سال‌های خدمت در مناصب مذکور و نمایندگی (سابق) مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، با حضوری موثر و پر تلاش مشغول انجام خدمت صادقانه بودند و در این مسیر از هیچگونه تلاش و کمکی مضایقه ننمودند.

برای روح آن مرحوم و والدین تازه در گذشته بزرگوارش از درگاه خداوند متعال مغفرت و علو درجات و برای خانواده و بازماندگان محترم صبر و اجرجزیل آرزو مندیم.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و اعضاء هیات امناء ستاد / سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اعضاء هیات امناء بنیاد

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.