سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش مجازی در مدارس مراکز استعداد‌های درخشان هرمزگان

رییس استعدا‌های درخشان هرمزگان از آغاز آموزش مجازی در مدارس مراکز استعداد‌های درخشان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،مدیحه دوانی رییس استعدا‌های درخشان هرمزگان از آغازآموزش مجازی در مدارس مراکز استعداد‌های درخشان استان خبر داد.

دوانی افزود: در این راستا دبیران به تهیه فیلم از تدریس خود با استفاده از نرم افزار تصویربرداری صفحه موبایل نموده و در کانال‌های مدرسه، در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.

او گفت: در تشکیل کلاس‌های آنلاین، دبیر از منزل یا مدرسه با دانش آموزان در ارتباط بوده و به صورت مجازی در کلاس آموزش می‌دهد، دانش آموز نیز در ساعت تعیین شده به صورت آنلاین در کلاس به صورت مجازی حضور دارند و در بعضی مدرسه‌های شهر بندرعباس قرار است استودیو حرفه‌ای در یکی از کلاس‌ها راه اندازی شود تا نه تنها در شرایط کنونی بلکه در طول سال تحصیلی، همچون روز‌های آخر هفته، تعطیلات نوروز و تابستان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

رییس استعدا‌های درخشان هرمزگان گفت: برگزاری ساعت پرسش وپاسخ آنلاین دانش آموزی، آزمون آنلاین، ارتباط و اطلاع رسانی به اولیاء، برگزاری کارگاه‌های آموزشی درخصوص مدرسه و غیره، از دیگر اقدامات مدرسه مجازی مراکز سمپاد است.

ادوانی افزود: ارتقای مراقبت‌های سلامتی دانش آموزان، خانواده و معلمان، اصلی‌ترین هدف تربیتی وآموزشی است که به صورت مجازی نیز در این مدرسه مجازی آموزش داده می‌شود.

در حال حاضر هزار و ۸۲۴ دانش آموز در ۹ مدرسه استعداد‌های درخشان هرمزگان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ر
منبع خبر:ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.