سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس بوشهر برای مبارزه با کرونا آماده خدمت به مردم است

فرمانده انتظامی استان بوشهر از آمادگی کامل پلیس برای خدمت رسانی به مردم و جامعه در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرماندهی انتظامی استان بوشهر آمادگی دارد تمامی ظرفیت‌های خود را برای خدمت رسانی به مردم و کمک به سازمان‌هایی که برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند، به کار گیرد.

او ادامه داد: برقراری امنیت مطلوب برای همه هموطنان از جمله وظایف اصلی پلیس است که در این ایام اهمیت ویژه‌ای دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین تاکید کرد: پلیس فتا با رصد مداوم فضای مجازی، افرادی را که با تولید و انتشار شایعه در خصوص بیماری کرونا باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شناسایی می‌کند و در همین زمینه تا کنون چند نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

واعظی، با اشاره به تشکیل چندین پرونده برای محتکران اقلام بهداشتی گفت:  با پیگیری و اقدام‌ پلیس‌های تخصصی و یگان‌های انتظامی با محتکران و افراد سودجو که اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

او به همکاری پلیس در ضدعفونی کردن معابر بوشهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: صبح امروز یگان ویژه پلیس استان با همکاری آتش نشانی و شهرداری بوشهر اقدام به ضدعفونی و گندزدائی برخی خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر بوشهر کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از هموطنان خواست با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های پیشگیرانه، از توجه به مطالب غیر واقعی مطرح شده در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مرجع رسمی دنبال کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.