سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات ابتکاری جمعیت هلال احمرمازندران در مبارزه با ویروس مرگبار کرونا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اقدامات ابتکاری این جمعیت در راستای پیشگیری از گسترش ویروس مرگبار کرونا در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با بیان اینکه مبارزه و مقابله با ویروس کرونا مستلزم بکارگیری همزمان روش های نرم افزاری و سخت افزاری است، گفت: جمعیت هلال احمرمازندران سعی دارد با تکیه بر روش‌های ابتکاری و خلاقیت‌های نوین نرم افزاری به تحقق موثر اهداف این طرح ملی کمک نماید.

او گفت: در همین راستا و با توجه به آسیب پذیری سالمندان در برابر تهدید کرونا، طرحی با مشارکت جوانان جمعیت هلال احمر استان در دست اجرا می‌باشد که هدف نهایی آن ارائه اطلاعات لازم به جامعه سالمند در رابطه با روش‌های خودمراقبتی است.

مجتبی اکبری ادامه داد: در قالب این طرح جوانان عضو هلال احمر با سالمندان استان تماس تلفنی برقرار نموده و ضمن توصیه به آرامش و کاهش استرس، روش‌های خود مراقبتی را به آنان آموزش می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: از آنجایی که سالمندان از آسیب پذیرترین اقشار مورد تهدید ویروس کرونا هستند اجرای این طرح می‌تواند از دامنه آسیب پذیری آنان بکاهد و ضمن افزایش دانستنی‌های بهداشتی آنان، باعث ارتقای منزلت اجتماعی این افراد شود.

او یکی دیگر از طرح‌های ابتکاری این جمعیت را طرح ارتباط تلفنی با کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اعلام کرد و گفت: هدف این طرح، هم افزایی روانی و انتقال مراتب تقدیر شهروندان با کادر پرتلاش و ایثارگر بهداشت و درمان است.

اکبری گفت: هدف نهایی این طرح، تقویت عزم ملی در مقابله با ویروس مرگبار کرونا می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر این که طرح‌های فوق منحصرا از طریق ارتباط تلفنی انجام می‌شود گفت: با توجه به ضرورت پرهیز از ارتباط فیزیکی در فرایند پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، هیچگونه ارتباط حضوری در اجرای این طرح‌ها مدنظر نیست.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.