سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وارد شدن نخستین محموله ۱۰۰ هزار عددی ماسک به لرستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نخستین محموله ۱۰۰ هزار عددی ماسک توسط این دانشگاه خریداری و توزیع آن از امروز (دوشنبه) آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نخستین محموله ۱۰۰ هزار عددی ماسک توسط این دانشگاه خریداری و توزیع آن از امروز (دوشنبه) آغاز شده است.

محمدرضا نیکبخت  بیان کرد: تمام تولیدات ماسک کارخانه‌های کشور تا روز گذشته به وزارت بهداشت فروخته شد و از امروز نیز دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز مجاز به خریداری ماسک شدند.

او با اشاره به اینکه ماسک مورد نیاز، روزانه درسطح استان توزیع خواهد شد اظهار داشت: این محموله در اختیار بیمارستان ها، داروخانه‌های خصوصی و بیمارستانی و تمام مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی توزیع خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه از امروز ۱۵ هزار بسته ژل ضدعفونی روزانه در استان توزیع خواهد شد تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۷ هزار و ۶۴ لیتر الکل و ۱۷ هزار و ۵۶ لیتر موا ضدعفونی کننده بین تمام داروخانه‌های استان توزیع شده است.

نیکبخت گفت: بهترین روش ضدعفونی دست و صورت شستشوی درست با صابون به مدت ۲۰ دقیقه است و از دست دادن و روبوسی و حضور در مهمانی‌ها و تجمعات پرهیز شود.

به گفته او تاکنون هشت نفر در لرستان به کووید۱۹ مبتلا شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.