سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص روزانه ۳۷ تن الکل به استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: روزانه 37 و نیم تن الکل برای مصرف استان اصفهان در نظر گرفته شد که تا دو روز دیگر وارد چرخه توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در جلسه با فعالان تولید الکل، ژل و محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده گفت: مشکل کمبود این اقلام با افزایش شیفت‌های کاری تولیدکنندگان این مواد و جلوگیری از مصارف غیر ضروری برطرف می‌شود.

عباس رضایی یکی از مشکلات مردم در روز‌های گذشته را کمبود برخی از اقلام بهداشتی یا توزیع آن با قیمت بسیار بالا دانست و گفت: همچنین برخی از این محصولات برای مصرف غیر ضروری از اصفهان خارج می‌شد که در این جلسه تاکید شد که این محصولات با مدیریت صحیح توزیع شود.

او تاکید کرد: در این جلسه روزانه ۳۷ و نیم تن الکل برای مصرف استان در نظر گرفته شد که تا دو روز دیگر وارد چرخه توزیع خواهد شد و برخی مشکلات بوجود آمده در این زمینه برطرف می‌شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: اگرچه این مساله در حیطه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است، ولی به جهت رفاه حال بیشتر مردم، استانداری اصفهان در این زمینه ورود پیدا کرد و تولیدکنندگان نیز در این زمینه قول مساعد دادند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.