سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی رغم تعطیلی مدارس آموزش متوقف نشده است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زنجان گفت: علی رغم تعطیلی مدارس آموزش متوقف نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بهرامی معاون آموزش متوسطه با اشاره  به مهم ترین اقدامات و برنامه های آموزش متوسطه در زمینه آموزش های مکمل در ایام تعطیلات اضطراری است  گفت: لزوم هم افزایی بیش از پیش در این ایام تعطیلی مدارس، اهم اقدامات و فعالیت‌های مکمل که در حوزه معاونت آموزش متوسطه در حال پیگیری است.
 
او گفت: از جمله این اقدامات، تشکیل شورای آموزشی و کمیته‌های آموزشی مکمل در سطح استان، تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های مجازی و کانال‌های داخلی برای ایجاد ارتباط دانش آموزان با اولیا و مدرسه در جهت استمرار فعالیت‌های آموزشی می‌باشد.

بهرامی معرفی سایت‌ها و سامانه‌های معتبر آموزشی به مناطق و نواحی ۱۴ گانه در جهت ارائه محتوای آموزشی از دروس نظری و فنی به دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های استان برشمرد.

معاون آموزش متوسطه استفاده از ظرفیت روز‌های پنجشنبه و ساعات هشتم در برنامه هفتگی مدارس را از دیگر راهکار‌های عملیاتی جهت جبران عقب ماندگی دروس بعد از عادی شدن شرایط و شروع به کار آموزشی مدارس عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان مدارس با راهبری مدیران مدارس در اجرای برنامه‌های آموزشی مکمل، می‌توان همکاری و مشارکت لازم را در این زمینه در سطح مدارس تقویت نمود.

او با اشاره به نیازسنجی مواد و دروس آموزشی لازم التوجه و دروس تخصصی مورد نیاز با همکاری گروه‌های آموزشی استان، تهیه بانک سوالات امتحانی و تهیه فیلم‌های آموزشی را درکنار ارائه آموزش‌های لازم از طریق شبکه آموزش را از دیگر اقدامات این معاونت عنوان کرد.

بهرامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های همه مدیران، معلمان و عوامل اجرایی مدارس، به تقویت و استمرار هرچه بیشتر ارتباط دانش آموزان و اولیا با مدرسه از طریق شبکه‌های اطلاع رسانی داخلی و تشکیل گروه‌های آموزشی دانش آموزان توسط دبیران و ارائه آموزش‌های لازم، افزایش تعاملات و ارتباطات مدیران مدارس جهت تجربه گردانی و تبادل تجربیات مفید در بین مدارس تاکید کرد.
 
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.