سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکنان تیم ملی فوتسال در قرنطینه قرار نخواهند گرفت

بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان در سلامتی کامل قرار داشته و هیچ کدامشان در قرنطینه نیستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار بود اوایل اسفند ماه در ترکمنستان برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد این رقابت‌ها به تعویق بیفتد و هنوز زمان و مکان دقیق این مسابقات مشخص نیست. به دنبال همین موضوع کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان تصمیم گرفت تا زمان مشخص شدن بازی‌های قهرمانی آسیا تمرینات تیم ملی را لغو کرده تا ملی پوشان به باشگاه‌های خودشان برگردند.


بیشتر بخوانید: ابهام در زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال


با توجه به آن که ویروس کرونا افراد بسیاری را در کشورمان بیمار کرده کادر فنی تیم ملی فوتسال نگران آن است که نکند بازیکنان تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا دچار این ویروس شوند. به همین دلیل کادر فنی تیم ملی از مسئولان باشگاه‌های لیگ برتری خواسته تا آن جا که ممکن است حواسشان به بازیکنان ملی پوش باشد. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که پزشکان برخی از تیم‌ها که از بازیکنان ملی پوش زیادی برخوردار هستند، مرتب با انجام تست‌های مختلف بر روی بازیکنان نوع وضعیت جسمانی آن‌ها را جویا می‌شوند تا اگر علائمی از این ویروس در بازیکنان دیده شد، بلافاصله شروع به درمان کنند.

همچنین شنیده‌ها حاکی از ان است که خوشبختانه هنوز هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان تا امروز به ویروس کرونا دچار نشده اند و همگی آن‌ها در سلامت کامل قرار دارند. به خصوص بازیکنان لژیونر کشورمان که در لیگ‌های خارج از ایران بازی می‌کنند، به مانند حسین طیبی (تیم فوتسال غیرت قزاقستان)، سپهر محمدی (تیم فوتسال گازپروم روسیه) و احمد اسماعیل پور (تیم فوتسال شنزن چین) که خوشبختانه آن‌ها هم تا به امروز دچار این بیماری نشده اند و تمامی این بازیکنان در سلامتی کامل قرار دارند.


بیشتر بخوانید: شانس کویت برای میزبانی جام ملت‌های فوتسال بالا است


به گفته محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است اواخر فروردین ماه برگزار شود و کادر فنی امیدوار است که تا آن موقع ریشه این ویروس در کشورمان به کلی از بین رفته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.