سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک روشی برای تمدید دفترچه های بیمه سلامت تا خرداد ماه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: در حال تدارک روشی هستیم تا برای کسانی که دفترچه بیمه آنها برگه تمام نکرده تمدید اعتبار شده و بتوانند تا خردادماه از آن استفاده کنند و تا پایان امروز این اقدام را به اطلاع مردم می رسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد جعفری، مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان درباره پوشش بیمه ای بیماران مبتلا به کرونا ویروس گفت: پوشش هزینه های درمانی بیماران کرونایی مثل بقیه بیماران چه سرپایی و چه در بستری در تعهد سازمان بیمه است.

او افزود: روال معمول بیماری در تعهد بیمه است و بیماران با تشخیص کرونا حتی از پرداخت فرانشیز هم معاف هستند و کل پرونده برای آنها رایگان خواهد شد.

جعفری درباره تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت بیان کرد: در بخش بستری در بیمارستان ها از چند وقت قبل پرونده بیماران به صورت الکترونیکی است و دفترچه بیمه لازم نیست.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: در سرپایی نیز با اجرای نسخه نویسی الکترونیک در بخش خصوصی در جاهایی که راه اندازی شده، نیاز به دفترچه بیمه نیست.

او افزود: اما کسانی که دفترچه بیمه آنها برگه تمام کرده، لازم است بیایند و دفترچه بگیرند زیرا ممکن است جایی مراجعه کنند که نسخه نویسی الکترونیک اجرا نشده باشد.

جعفری اظهار کرد: در حال تدارک روشی هستیم تا برای کسانی که دفترچه بیمه آنها برگه تمام نکرده تمدید اعتبار شده و بتوانند تا خرداد از آن استفاده کنند و تا پایان امروز این اقدام را به اطلاع مردم می رسانیم

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.