سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

کلاه ایمنی، ضرورتی غیر قابل اجتناب

رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح‌های حمایت از توسعه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت و توزیع کلاه ایمنی رایگان خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاد رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کلاس آموزشی و ارائه مطالب اقناعی در مورد فوائد کلاه ایمنی و همچنین خطرات عدم استفاده از کلاه ایمنی برای ۵۰ نفر از موتورسیکلت سواران در روستای چالاب شهرستان مهران، برگزار شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: علاوه بر آموزش‌های تئوری ارائه شده به راکبان، یک عدد کلاه ایمنی و برچسپ شبرنگ، سفید و قرمز جهت آشکار شدن موتور‌ها در تردد‌های شبانه به آن‌ها اهداء شد.

او افزود: اجرای این طرح با استفاده از نتایج حاصله از تجزیه و تحلیل تصادفات و مشاوره کارشناسان پلیس راه، راهوران محله و کارشناسان ایمنی ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در شناسایی مناطق که دارای بیشترین استفاده کنندگان از موتور سیکلت و فراوانی تصادفات را داشته اند صورت گرفت.

رئیس پلیس راه استان گفت: مهمترین عامل در مرگ راکبان موتورسیکلت‌ها، ضربات وارده به سر آن‌ها است، و اصلی‌ترین عامل بازدارنده، استفاده از کلاه ایمنی است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.