سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش ماسک و ضدعفونی کننده‌های کشف شده از محتکران با قیمت مصوب

کارشناس مسئول اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هزار ماسک و ۵ هزار انواع ضدعفونی‌کننده کشف شده با قیمت مصوب در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی مقدسی کارشناس مسئول اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از روز‌های اولِ زمزمه شیوع کرونا در مشهد، برای برخورد با تخلفات مربوط به این دوره حساس وارد عمل شدیم و گشت‌های مشترکی با پلیس اماکن، پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی و دیگر عوامل نظارت بر بازار‌های مشهد شروع شد.

او ادامه داد: در این بازرسی‌ها کشف شد تعدادی اصنافِ نامربوط شامل عطاری، ابزارآلات فروشی، فروشگاه لوازم آرایشی‌بهداشتی، فروشگاه عرضه لوازم آتش‌نشانی و سایر اصناف نامربوط، مقادیر زیادی ماسک با قیمت‌هایی بالاتر از قیمت‌های تعیین شده می‌فروشند که با متخلفان برخورد شد.

کارشناس مسئول اداره بازرسی سازمان صمت گفت:۵ تُن لیموترش، ۳۵ هزار ماسک و بیش از پنج هزار انواع ضدعفونی‌کننده، به ارزش ۲.۵ میلیاردتومان در مشهد کشف و ضبط شد و با دستور معاون دادستان مشهد، پنج واحد متخلف پلمب شد.

مقدسی گفت: اقلام کشف شده باتوجه به نیاز مردم، در اسرع وقت تحت نظارت اتاق اصناف، با قیمت مصوب در واحد‌های فروش شهر در دسترس مردم قرار خواهــد گرفت.



انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.